Fratelli

12 kwietnia, 2012
Posted in internet
12 kwietnia, 2012 Artur Wagnerowski

Fratelli

Dziś zajmuję się szkicem identyfikacji wizualnej dla sieci sklepów z lodami i kawą „fratelli”. Rynek docelowy to holandia.
Firma ma być postrzegana jako nowoczesna, ale jednocześnie klasyczna – oparta na włoskich recepturach.

Proszę o opinie.

 

,

Comments (2)

  1. michal

    jak dla mnie czarno biale z lodami i kiwi klasycznie i fajnie restza jest zbyt sophisticated 😉

    • wagnerowski

      michal: dzięki za cenną opinię. Czekam na opinie właściciela – gościa z Amsterdamu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Contact

WIDER PERSPECTIVE

Zobacz swoją Markę w szerszej perspektywie.
Zbuduj nowy wizerunek i zyskaj zaufanie klientów.

kontakt

+48 791283173

Contact